English version
 

 

 

 

 

 

 

 

 



 


 

 


sách tham khảo trường vietnammarcom

 

 

 

       Bookmark and Share           


FCB Health Earns Global Awards Healthcare Network of the Year; Area23 is Global Awards Healthcare Agency of the Year; McCann Health India Earns Both Best of Show and Grand Global New York, NY – November 16, 2017: The Global Awards® announced the 2017 award-winners at their annual award celebration taking place at the New York Academy of Sciences in lower Manhattan. Guests from around the globe celebrated the award-winners at ceremonies in both New York City at the Academy of Sciences and Sydney, Australia at The Rawson hosted by Bravo!/Global Awards. FCB Health was center stage this year earning the title of 2017 Global Healthcare Network of the Year. The network was honored with a total of 14 Global Awards and 25 Finalist Awards.

Chi tiết

 New York Festivals International Advertising Awards® is now accepting entries for the 2018 competition. New York Festivals, now in its 60th year, is recognized worldwide as a touchstone for global creative excellence in advertising and marketing communications. For 2018, NYF will expand their robust competition roster and in the weeks ahead unveil additional areas within the advertising, marketing, and communications sphere to showcase innovative creative from around the globe. New York Festivals receives entries from 80+ countries in all media and NYF’s powerhouse roster of competitions represents the full spectrum of creative work in the world of advertising communications.

Chi tiết

Ngày nay, thương hiệu là tài sản vô hình đặc biệt và quan trọng nhất trong tổng tài sản của doanh nghiệp (DN), hình thành phần lớn từ giá trị kinh tế thương hiệu mang lại. Tuy nhiên, giá trị xã hội của thương hiệu vẫn chưa được nhìn nhận rõ ràng.

Những năm cuối thế kỷ XX và đầu thế kỷ XXI đã chứng kiến sự thay đổi mạnh mẽ những nhân tố mang lại những giá trị vô hình cho DN. Trước đây, việc xem xét giá trị DN chỉ thông qua các tài sản hữu hình như nhà xưởng, đất đai, máy móc, thiết bị hoặc những loại tài sản khác mang lại nguồn thu trực tiếp và tăng vốn đầu tư của DN.

Chi tiết

Every year, ADFEST unearths the region’s top emerging directors as part of its ‘Fabulous Four’ program, which is one of the world’s most respected platforms for kick-starting the careers of commercial directors. The festival is now inviting Directors and Assistant Directors in Asia and the Pacific (including Australia, New Zealand and the Middle East) to submit 5-minute film scripts inspired by next year’s theme, “Transform”. The deadline for submissions is Friday 5th January 2018. “Fabulous Four puts the work of new and emerging directors in front of the world’s most influential production executives and agency producers,” explains Vinit Suraphongchai, Chairman of ADFEST. “It’s free to enter, and an incredible experience for those who make the final four.”

Chi tiết

Sự ra đời của mô hình kinh tế chia sẻ như một bước đột phá, đưa công nghệ vào vận hành hệ thống kinh doanh, mang đến cơ hội kiếm tiền cho tất cả mọi người.  

Kinh tế chia sẻ cũng phá vỡ những rào cản với các ngành vốn nhạy cảm, nằm dưới sự kiểm soát độc quyền của các chính phủ. Một thế giới phẳng hơn, kết nối mạnh mẽ hơn, chia sẻ nhiều hơn, cạnh tranh hơn là những giá trị mà mô hình kinh tế mới mang đến.

Chi tiết

Premiere League ... The Olympics… La Liga… The Master’s ... The Super Bowl ... Wimbledon Tennis and the World Cup ~ the hottest events with global audiences are sports events and many of the smartest and the most recognized brands and corporate PR programs around the world are sponsoring them. In 2017 more than $90 billion will be spent worldwide on the sponsorship of sports events ~ with $15 billion being spent on sports events in the Asia-Pacific area.Vietnamese brands are now waking up to the opportunities that sports marketing sponsorship bring them to enhance their brands and connect with their core audiences in Vietnam....

Chi tiết

Hiệp Hội Marketing Việt Nam (VMA) ra mắt ấn phẩm online CMO Review, chủ đề “Talented Marketer” tái định hình lại vai trò của CMO” ở toàn cầu. Năm 2017 CMO Review của Hiệp Hội Marketing Việt Nam (VMA) theo đuổi chủ đề “Talented Marketer” nhằm đưa ra những nhìn nhận mới về tài năng Marketing trong sự thay đổi, chi phối sâu sắc của công nghệ. Theo đó, chủ đề lần 1-2017 này sẽ bàn về “tái định hình lại vai trò của CMO” ở toàn cầu, hiện thân mới của CMO là gì và đây phải lần tái sinh bắt buộc về chức năng và sứ mệnh sáng tạo của người làm Marketing trong sự sáng tạo liên tục và thay đổi của công nghệ mới.

Chi tiết

10 năm trước, nếu bạn tốt nghiệp một trường đại học đào tạo về kinh tế, công việc ao ước của bạn hẳn sẽ là nhân viên kế toán, kiểm toán hay nhân viên ngân hàng. Vào thời điểm đó, kế toán, kiểm toán, ngân hàng vẫn là những lĩnh vực nằm trong top nghề nghiệp ước ao của các tân cử nhân kinh tế.

Vậy mà 10 năm sau, với sự bùng nổ của công nghệ thông tin và Internet, một thời đại của những nghề nghiệp mới, những lĩnh vực mới hình thành và phát triển ngoạn mục. Một trong những lĩnh vực bùng nổ ngoạn mục nhất chính là Marketing. Và một nghề nghiệp mới mang tên Marketer ra đời, dần dần leo lên bảng xếp hạng top những nghề nghiệp hot nhất.

Chi tiết

AdAsia is the largest and most prestigious advertising congress in Asia, organized bi-annually by the Asian Federation of Advertising Association (AFAA) consisting of 14 member countries. AdAsia is an excellent forum for knowledge sharing among marketing and creative industry practitioners globally. AdAsia Bali will mark the 30th AdAsia Congress and is set to be the largest Asia Pacific regional event for marketing and advertising in 2017. It will be attended by executives from principals, agencies,and media from all around the Asia Pacific region.

Chi tiết

Global Winners will be announced on November 16th at ceremonies in New York City and Sydney New York, NY – October 16, 2017: The Global Awards℠ has announced the 2017 Finalists. For the past 23 years, the international Global Awards has honored the World’s Best Healthcare & Wellness Advertising℠ and has served as a touchstone for celebrating creative achievement in healthcare and wellness communications beyond the barriers of language and culture. The Global Awards Grand Jury shortlisted 154 entries this year submitted from 22 countries worldwide.

Chi tiết

New York, NY – September 14, 2017: New York Festivals® AME Awards® for the World’s Best Advertising and Marketing Effectiveness™ is now accepting entries for the 2018 competition. “The AME Awards has a 24-year legacy of rigorously monitoring the advertising industry and honoring global campaigns that successfully demonstrate innovative solutions to challenging marketing problems that achieve measurable results,” said Michael Demetriades, SVP Executive Director of the AME Awards. The Grand Jury is comprised of interactive and multidisciplinary marketers, media planners, strategy directors, social media experts, and creative directors recruited from around the globe.

Chi tiết

Một nghiên cứu về tương tác khách hàng đã phân tích về tốc độ nói riêng và dịch vụ khách hàng nói chung trong việc tạo nên liên kết với thương hiệu. Tốc độ là nhân tố thiết yếu của lòng trung thành khách hàng. Những khách hàng nhận được phản hồi sớm được ước tính “có tương tác” (hỗ trợ thương hiệu) nhiều gấp 6 lần thông thường. Con số này sẽ tăng lên thành 9 lần nếu họ đánh giá dịch vụ khách hàng “lịch sự, luôn sẵn sàng và hữu ích”.Tốc độ là 1 nhân tố quan trọng trong trải nghiệm khách hàng nhưng nghiên cứu trên còn chỉ ra một kết luận khác. Các công ty có thể kỳ vọng được ghi nhận với nhiều lượt tương tác hơn nếu khuyến khích nhân viên Chi tiết

Keynote speaker of VR contents at Spikes Asia Festival of Creativity 2017 "Virtual Reality - The Next Step to an Ultimate Sensorial Experience" From extreme rollercoasters to kayaking in Icelandic waterfalls, Virtual Reality experiential solutions have enabled audience to experience the places and activities they could only dream of. Creating synergy with various technical solutions, VR experiences are becoming more real than reality itself. However, once the extremes are conquered, what would be the next step for VR? Thanks to high capacity compression technology, users can stream 3D-rendered virtual world anywhere, any time. In this session, Eun-young Koh will share the insights and visions on next generation VR creative and how VR will impact business and consumer marketing.

Chi tiết

Hành trình 16 năm đào tạo thế hệ tiên phong những Chuyên Viên Truyền thông-Tiếp thị-Quảng cáo (IMC) Khóa học Chuyên Viên Quảng Cáo (IMC) khởi đầu từ nền tảng Thư viện chuyên khảo công nghệ quảng cáo đầu tiên của Việt Nam cùng với Ngày Hội Công nghệ Quảng cáo, Tư vấn hướng nghiệp nghề Tiếp Thị Quảng Cáo & Xây dựng Thương hiệu ra đời từ năm 2001. Hơn 1 năm chuẩn bị cho giáo trình, tháng 4/ 2002 khóa học chính thức ra đời cùng với sự đồng hành Khoa Kinh Doanh Quốc Tế Marketing, Trường ĐH Kinh Tế Tp.HCM trong năm đầu đã có hơn 500 học viên.

Chi tiết

 Bên cạnh sự năng động và trải nghiệm phong phú, ngành này còn cuốn hút ta bởi con đường sự nghiệp rộng mở.

Đầu tiên là thu nhập và phúc lợi, theo quan sát của tôi, ngành marketing ở mức khá cao và nhỉnh hơn nhiều ngành trong khoảng thời gian 10 năm đầu sự nghiệp. Sau 10 năm thì rất nhiều ngành đạt được thu nhập cao, nhưng marketing có lẽ là một trong những ngành tiến đến mức đó nhanh nhất.

Chi tiết

Bên cạnh sự tươi mới và năng động, marketing còn thu hút rất nhiều bạn trẻ bởi đây là nghề đem đến nhiều trải nghiệm quý giá. Ngược lại, ngành marketing cũng rất “thích” những bạn chịu lăn xả và có vốn sống “đậm đà” như vậy. Không biết với người khác thế nào, nhưng cá nhân tôi đến khi bước vào ngành marketing mới cảm thấy trước đó mình sống quá bó hẹp và hời hợt. Nhìn lại, tôi nghĩ sẽ không quá lời khi khẳng định marketing là một trong những ngành giúp bạn gia tăng vốn sống và trải nghiệm cực kỳ nhanh.

Chi tiết

Những hào nhoáng của nghề marketing chắc không cần liệt kê nhiều - nhưng tôi sẽ cố gắng đưa ra những mô tả và câu chuyện sâu sát, cũng như những “mặt trái” của sự cuốn hút đó, để khi đọc vào - bạn có thể hình dung cụ thể và cân nhắc xem điều đó có phù hợp và xứng đáng với mình không. Điều đầu tiên bạn cần nhớ là marketing sinh ra để tạo ra khác biệt - cụ thể là giúp công ty tăng trưởng. Mà tăng trưởng đến từ đâu? Tăng trưởng đến từ những thứ “mới”: thêm người dùng mới (nhiều người mua hơn), thêm dịp sử dụng mới (dùng nhiều lần hơn), thêm cách dùng mới (dùng mỗi lần nhiều hơn) hay đơn giản “thích thì dùng” (một chiến dịch truyền thông hay ý tưởng s&am Chi tiết

New York, NY – September 13, 2017: New York Festivals® Midas Awards® for the World’s Best Financial Advertising™ with Skitish Media will present Funny Money, a night of networking and comedy featuring author/entrepreneur, James Altucher and performances by standup comedians, Yamaneika Saunders, Joe List, and Mark Normand. Join the Midas Awards and Skitish Media on September 27th at 6pm at Stand Up NY for an evening of cocktails, hors d'oeuvres and networking and entertainment. The entertainment kicks off with James Altucher, founder of Reset Inc. and co-founder of StockPickr sharing his personal insights on branding and continues with hilarious sets performed by three of the comedy world’s most talented and recognized young comedians.

Chi tiết
Các tin khác :
Performance Marketing - Does Your Marketing Perform??" on September 6th ... an M2-Marketing event ...
Dùng chiến lược nào khi giá sản phẩm cao hơn đối thủ?
New York Festivals Global Awards Announces 2017 Executive and Grand Juries
HBO’s Susan Glass Ruse Joins New York Festivals
Cuộc chiến thương mại điện tử tại châu Á
Các thương hiệu báo chí vượt qua khó khăn bằng cách nào? (Phần 1)
Nâng cấp dự án Mô hình kinh doanh và Tiếp thị bền vững cho SME - 2017
Thực hiện chiến lược tăng trưởng: Chọn năng suất hay hiệu quả?
Cách Mạng Số Có Làm Thay Đổi Công Nghiệp Truyền Thống?
Save the date for "The Rise of Influencer Marketing" on August 2nd ... an M2-Marketing event ...
Cảm nhận của các thế hệ học viên VietnamMarcom
Thương hiệu cá nhân: nên xây dựng từ đâu? Kỳ 2: Tích cực tích lũy nghiệp tốt
Thương hiệu cá nhân: nên xây dựng từ đâu? Kỳ 1: Hiểu đúng về thương hiệu cá nhân
Quảng Bá Thương Hiệu Công Ty Hiệu Quả Qua Mạng Xã Hội
Tiếp cận thị trường 9 tỉ đô la Mỹ
[Toàn quốc][Agency] Dentsu Vietnam: Tuyển nhiều vị trí intern cho Planning, Creative và Client Services
Giới công nghệ thống trị danh sách những thương hiệu giá trị nhất thế giới
Lần đầu tiên tại Việt Nam, ra mắt CSR Universal - Thư viện thế giới về trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp
Hơn 500,000 lượt truy cập xem các dự án CSR.Org.Vn và 34,898 lượt thăm Ước Mơ của Thúy
Kotler Business Program: Certificate in Essentials of Entrepreneurial Marketing
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



  Login Copyright © 2000 VietnamMarcom. All rights reserved.